Co se během pandemie na sociálních sítích změnilo?
1. Protestní příspěvky proti karanténě nebo proti nařízení, které souvisí s bojem proti pandemii, budou odstraňovány.
2. V souvislosti s aktuální situací byla také zavedena nová reakce tzv. Care. Jistě jste již nový emotikon zaregistrovali. Reakce by měla spojovat a navzájem se v této nelehké době podporovat.
3. Facebook nepodporuje reklamy na roušky. Rozhodl se zavést opatření a veškerá reklamní sdělení, která inzerují prodej roušek a léků na léčbu koronaviru, bude zamítat. Tato opatření však nejsou dokonalá. Na Facebooku se mnoho reklamních příspěvků prodávající designové roušky stále objevují.
4. Instagram přišel s novou nálepkou, která by umožnila firmám nový typ propagace jejich business profilu v příbězích. Po kliknutí na samolepku se otevřou tři okna, v nichž budou tři příspěvky dané firmy. Označit tak můžete jakoukoliv společnost.
5. Instagram také přišel s novinkou, v níž představil samolepku, která má podporovat objednávky a rozvoz jídla.
6. Většina lidí si jako první po otevření Facebook aplikace prohlíží Stories, a až potom sleduje, co je na Timeline. Je to z toho důvodu, že mají obavu, aby jim něco neuniklo. Přece jen Stories za 24 hodin zmizí. Facebook tak přichází s novinkou, že by Facebook Stories nezmizely za 24 hodin, ale až za 3 dny. Možnost, jestli bude Stories viditelné 24 hodin nebo 3 dny, bychom si mohli každý nastavit sám.
Další novinky o tom, jak efektivně využívat Instagram a Facebook a jaké skryté novinky se v těchto sociálních sítí skrývají, se dozvíte již 12. a 15. 6. na online webináři. Stačí se přihlásit 👉