Facebooková reklama a jak na podrobné cílení.
Facebooková reklama dokáže v České republice oslovit víc jak 5 milionů uživatelů. Ve srovnání s jinými reklamami lze na Facebooku inzerovat za relativně málo peněz. Jak jistě víme, Facebook o svých uživatelích ví víc, než si myslíme. Díky tomu dokáže vysegmentovat uživatele podle podrobných kritérií, jako je rodinný stav, zájmy, studijní obor, pracovní pozici a mnoho dalších. Kromě podrobného cílení vám dokáže Facebook najít nové zákazníky, kteří jsou podobní vašim nejhodnotnějším zákazníkům. Tedy například těm, kteří u vás v minulosti opakovaně nakoupili.
Kde se reklama na Facebook a Instagram tvoří?
Reklamy se spouští v Business Manageru. Business Manager je profesionální nástroj, který vám umožní provádět tvorbu reklamních kampaní a správu firemní stránky.
Jak a kde si založit Business Manager?
Vyhledejte si stránku www.business.facebook.com, kde si vytvoříte účet. Vzhledem k tomu, že je Business Manager propojen s vaším osobním Facebookovým účtem, vyzve vás, abyste se do osobního profilu přihlásili.
Až se úspěšně proklikáte vytvořením účtu, musíte si vytvořit účet pro reklamu a přiřadit firemní Facebookovou stránku. Facebook vás všemi kroky intuitivně provede.
Následně se můžete vrhnout na tvorbu samotné reklamy.
V části “okruh uživatelů” si během pár minut můžete vydefinovat, kdo vaši reklamu uvidí a kdo naopak ne.
Na výběr máme opravdu velké množství zacílení.
UŽIVATELÉ PODLE LOKALITY
Jak z mapy vidíte, můžete cílit i na zahraniční uživatele, kteří by měli zájem o váš produkt/službu. Kromě celého státu můžete cílit i na konkrétní města. Velmi chytrý nástroj, který vám usnadní práci je využití funkce připínáček, díky němuž můžete zachytit i místa která se v seznamu oblastí nevyskytují. Kromě zacílení také můžete konkrétní místa vylučovat.
PODROBNÉ CÍLENÍ – DEMOGRAFICKÉ ÚDAJE, ZÁJMY A CHOVÁNÍ
Pokud chcete reklamu spustit na celou Českou republiku bez podrobného cílení, je to jedna z možností. Druhá možnost je, si vydefinovat takový okruh uživatelů, který se nejvíce podobá vašim zákazníkům. U druhého způsobu je pravděpodobnější, že vámi zvolený okruh uživatelů na reklamu klikne.
Pokud vás zajímají reklamní kampaně na Instagramu, máme pro vás dobrou zprávu. Instagram spadá pod Facebook, reklamu tedy spouštíte ve stejném nástroji. Stačí v části “umístění“ zaškrtnout upravit umístění. Dále pak buď označíte nebo odznačíte umístění na Instagramu a Instagram Stories. Nezapomínejte, že reklama na Instagram Stories vyžaduje speciální formát 9:16! Je tedy nutné formát pro toto umístění upravit.
Pokud vás Facebookové reklamy zajímají, rádi vás s tímto nástrojem během celodenního kurzu seznámíme. Reklama na sociálních sítích je velmi účinná, ale také může být velmi drahá ve chvíli, kdy nevíme, jak s ní pracovat. Na intenzivním praktickém workshopu vás naučíme, jak dosáhnout skvělých výsledků za minimální náklady. Více informací o školení reklamy na Facebooku a Instagramu najdete ZDE
Pokud již nějakou dobu reklamy na Facebooku a Instagramu tvoříte, ale chcete si určité věci ujasnit, rádi si s vámi domluvíme individuální konzultaci. V případě zájmu nás kontaktujte ZDE