GRAFIKA JE TICHÝM AMBASADOREM VAŠÍ ZNAČKY.
Grafický design je důležitou součástí vaší firemní identity. Častokrát je však firmami opomíjena a přehlížena, ačkoliv se jedná o vizitku dané firmy a v mnoha případech dělá první dojem.
Grafika je tichým ambasadorem vaší značky a nese celkovou atmosféru vaší společnosti, proto byste se na ni měli zaměřit a věnovat jí pozornost. Jedná se o první setkání, které zákazníka buď osloví a zaujme či odradí.
Máme pro vás pár otázek, které vám pomůžou při tvorbě vašeho jednotného vizuálního stylu:
1. Jak se jmenuje vaše společnost a pod jakým názvem vás zákazníci znají?
U menších podnikatelů se stává, že vás znají především pod vaším osobním jménem, nikoliv pod názvem vaší společnosti. Firma je tak spjata s osobou, která společnost zastupuje.
2. Jaké nabízíte produkty či služby?
Vaše identita se odvíjí především od služeb či produktů, které nabízíte. Je tedy důležité se zamyslet nad tím, jaký sortiment klientům nabízíte a jak chcete, aby byl prezentován.
3. Kdo jsou vaši zákazníci a potenciální klienti?
Ke komu mluvíte nebo byste chtěli mluvit. Charakterizujte si personu, která popisuje vašeho zákazníka.
4. Jaká je filozofie vaši společnosti?
V co věříte? Na čem si zakládáte? Jakou máte vizi pro budoucnost vaší společnosti. Máte nějaké motto?
Jakmile si odpovíte na tyto otázky, budete mít jasnější představu o vaší společnosti a také budete vědět, jaký styl vaší společnost vystihuje. Nastavením a dodržováním vaší firemní identity zajistíte důvěryhodnost vaší společnosti a ovlivníte rozhodování vašich potenciálních zákazníků.
Pokud máte nastavený jednotný vizuální styl vaší značky, můžete se vrhnout na tvorbu grafický podkladů. S online grafickým nástrojem Canva, který je zcela zdarma, to pro vás bude hračka.
Na celodenním workshopu Canva, grafika snadno a rychle vás naučíme, jak si své grafické návrhy ladit do jednotného stylu a vytvářet profesionální grafiku během pár minut.