Timeforworkshop.cz
  • Domů
  • O nás
  • Workshopy
    • Canva, grafika snadno a rychle
    • Instagram & Facebook
    • Jak na reklamu na Facebooku a Instagramu
    • Jak na LinkedIn
    • Střih a úprava videa
  • WEBINÁŘE
  • Lektorky
  • Pro firmy
  • Blog
  • Kontakt
  • Přihláška
    • Střih a úprava videa
    • Instagram & Facebook
    • Reklama na Facebooku a Instagramu
    • Canva
    • Jak na LinkedIn
jak-na-instagram-facebook-skoleni-workshop-online-marketing-kurz
Březen 13, 2020

JAK VYTVOŘIT GIFY NA INSTAGRAM STORIES PRO VAŠI SPOLEČNOST?

JAK VYTVOŘIT GIFY NA INSTAGRAM STORIES PRO VAŠI SPOLEČNOST?

GIFY. Určitě jste o nich už někdy v souvislosti s Instagramem slyšeli. Jsou poutavé, originální a zvyšují povědomí o vaší značce. Instagram Stories s vyskakujícími/hýbajícími nálepkami získají větší pozornost.

Většina aktuálních GIFŮ obsahují „call to action“ – např. swipe up, link in bio, sound on, které napoví divákům, co mají v rámci vašeho Instagram Stories udělat.

Jednou z možností je využít již vytvořené GIFY, ale co takhle mít vlastní personalizované GIFY, které budou korespondovat s vaší společností? Tomu teprve říkáme WOW. Vytvořením si vlastních GIFŮ docílíte vyššího povědomí a vaše příběhy budou konzistentní.

Ale jak na to?

  1. KROK – TVORBA GIFŮ

Nejprve si musíte vytvořit své vlastní GIFY, které budou spojené s vaší značkou. Pro jejich tvorbu je důležité dodržovat pravidla společnosti GIPHY.

Aby GIFY fungovaly, vyžadují určité technické specifikace:

✔ nahrajte své nálepky jako soubory GIF
✔ samolepky musí být exportovány s nejméně 20% průhlednými pixely bez bílého nebo neprůhledného barevného pozadí.
✔ velikost 500-600px se sudou výškou a šířkou
✔ neexistuje žádná maximální velikost souboru, server automaticky změní velikost štítku při nahrávání.
✔ barevný režim RGB je povinný
✔ po exportu nastavte smyčku na navždy
✔ na rozdíl od běžných GIF, jsou nálepky GIF umístěné na průhledném pozadí.

Zde pro vás máme tipy na aplikace, kde můžete GIFY vytvořit:

▪ Adobe Illustrator
▪ Adobe Photoshop
▪ Canva
▪ GIPHY.COM

Naše Time for workshop GIFY jsme vytvářeli pomocí grafických nástrojů Adobe Illustrator a Adobe Photoshop.

S tvorbou GIFŮ vám rádi pomůžeme.

2. KROK – VYTVOŘENÍ ÚČTU NA PLATFORMĚ GIPHY.COM

Ve chvíli, kdy se zaregistrujete, musíte nahrát minimálně 5 GIFŮ. Pokud 5 GIFŮ nenahrajete, nebude vám později umožněno je zveřejnit tak, aby byly vyhledatelné ostatními.

Váš účet na GIPHY zahrnuje i jednoduchou analytiku se všemi důležitými statistikami.

Registraci provedete ZDE.

3. KROK – STAŇTE SE OVĚŘENOU ZNAČKOU NA GIPHY.COM

Dalším krokem je vytvořit Giphy for brands and artists kanál a požádat o verifikaci. Ověření někdy trvá i několik týdnů. Zde zažádáte o verifikaci.

Ověřenou značkou musíte být, pokud chcete vaše GIFY využívat ve vašich Instagram Stories a aby je i ostatní uživatelé mohli vyhledat.

Pokud vám z nějakého důvodu verifikace nefunguje, rády vám pomůžeme.

Po dokončení jednoduchého procesu verifikace vaší značky vám po několika dnech přijde email, jestli se váš účet stal ověřenou značkou.  

4. KROK – TESTUJTE A VYUŽÍVEJTE

Po schválení vašich GIFŮ se objeví na Instagramu v sekci GIF pod klíčovým slovem, které jste si při nahrávání určili. V našem případě se jedná o klíčové slovo timeforworkshop.

Pokud byste i vy rádi vytvořili brandové GIFY pro vaši společnost, ale nevíte jak na to, rády vám je vytvoříme a nastavíme vše tak, abyste je mohli využívat. Pro více informací vyplňte kontaktní formulář ZDE.

Další články

jak-na-instagram-facebook-skoleni-workshop-online-marketing-kurz

Uncategorized, Zajímavosti

JAK NA INSTAGRAMOVÝ PUZZLE FEED?

jak-na-instagram-facebook-skoleni-workshop-online-marketing-kurz

Zajímavosti

JAK ROZPOHYBOVAT VAŠI GRAFIKU? TVORBA ANIMACE SNADNO A RYCHLE.

jak-na-instagram-facebook-skoleni-workshop-online-marketing-kurz

Uncategorized, Zajímavosti

ROZDÍLY MEZI CANVA ZDARMA A CANVA PRO

Timeforworkshop.cz
© Timeforworkshop.cz
Všechna práva vyhrazena | Web by Weef