Přemýšlíte nad tím, proč se vašemu profilu nedaří nasbírat srdíčka?
I když přemýšlíte nad obsahem a vytváříte kvalitní fotografie, dosah vašich příspěvků klesá?
Ať se nám to líbí nebo ne, reklama na sociálních sítích je nezbytnou součástí každého profilu. Dříve stačila líbivá fotografie, ale dnes je k tomu zapotřebí strategie a reklama by měla být její nedílnou součástí.
Už víte, že sociální sítě mají obrovský potenciál a investovat do nich svůj čas se vyplatí.
Důležité je investovat nejen svůj čas, ale i peníze, které se vám s dobře nastavenou reklamou vrátí.
Výhody reklam na sociálních sítích jsou totiž zřejmé:
- Okamžité měření a vyhodnocování, které můžete sledovat v průběhu aktivní reklamy
- Okamžitý přehled financí a výsledků
- Reklamu můžete optimalizovat v reálném čase
- Určit vhodnou cílovou skupinu
- Masivní oslovení za nízký rozpočet
- Testování reklam
Množství investic do internetové reklamy roste, protože společnost ví, jak silným marketingovým nástrojem reklamy na sociálních sítích jsou. Lidé na internetu tráví spoustu času a o produktu či službě se dozvídá právě z prostředí internetu.
„Ze studie vyplývá, že 81 % všech zákazníků se doví o produktu (službě) z internetu.“ – ConsumerBarometer.com
A váš profil může být skvělým katalogem vašich služeb či produktů.
Potenciál sociálních sítí je obrovský, ale je potřeba ho využít.
Přihlaste se workshop na téma: Jak na reklamu na sociálních sítích a my vás naučíme, jak nastavit reklamu, která vám zajistí dlouhodobé výsledky.