• Popis
    Cílem školení je naučit se vytvořit kampaň, která vám přinese zisk. Zaměříme se na kampaně a možnosti, které bývají často firmami opomíjeny, jako jsou např. Instagram stories, proklikové kampaně, remarketingové aktivity, zacílení na uživatele z emailové databáze atd.

    • Zaměříme se na zákazníka, který o vás již v minulosti projevil zájem a budeme se mu postupně připomínat.
    • Kampaň si budete moci průběžně upravovat na základě metrik, které jsou dostupné v Google AdWords a Google Analytics.
    • Budete schopni vytvořit komplexní remarketingovou strategii a pracovat se všemi typy návštěvníků
    • Budete schopni cílit na ty správné lidi, rozpoznáte koho vyloučit a jak být relevantní v čase
    • Budete schopni pracovat s publikem podobných uživatelů, jak využít e-mailovou databázi a co dalšího lze v rámci reklam využít
    • Budete si jisti, jakou kampaň použít, zdali Návštěvnost či Konverzi
    • Strategii budete moci otestovat a tak zjistíte jaká vám funguje nejlépe a do které je nejlepší investovat peníze
    • Reklamní kampaně, tak budete schopni vyhodnocovat a optimalizovat tak, aby reklama byla skutečně výnosná.

    Jedná se o praktický workshop, kde si společně krok po kroku jednotlivé kampaně nastavíme tak, abyste byli schopni reklamy v budoucnu co nejefektivněji využívat. Na workshopu je omezená kapacita účastníků, abychom se mohli věnovat každé z vás.

    Jaká by měla být vaše úroveň?
    Pokročilý uživatel ( Aktivní uživatel Instagramu a Facebook, který se již vyzná v Business Manageru.)

    Nutné vybavení
    Počítač

    Místo konání
    Betlémský palác, Praha 1, Husova 240/5

    Čas konání
    17:00 – 20:00

    Lektorka
    Tereza Čencová, více informací o Tereze Čencové

    Co je v ceně kurzu?
    Psací potřeby, zápisník, lehké občerstvení, certifikát

    Cena jednotlivého kurzu
    2 990,- Kč

    Sleva 10 %
    Sleva pro ty ženy, které se v minulosti zúčastnily alespoň jednoho z našich workshopů

    Termíny kurzů
    19. 2. 2019

    Přihlásit se